Gott Nytt År Alla!

Hej bloggen!

Idag är det nyårsafton, helt sjukt att 2010 är slut nu!
men det ska bli nice att se hur det nya året
blir!
Jag har funderat på vad mitt nyårslöfte ska bli och det lutar åt
att det ska handla om mitt knä!
Typ att jag ska träna mer så att jag blir bra någon
gång!
Idag är jag glad för att jag har pratat
med min bror!
Det betyder mycket att få höra hans röst igen!
Nu är det bara 15 min kvar tills klockan är 12.00
i Sydney.
Dom ligger 9 timmar före oss i Sverige!
Han hade ätit grillad känguru idag!
Ikväll ska jag till Totte, Annika, Fabian och Mateo!
Vi ska äta griljerad
hummer till förrätt,
sen blir det oxfilé till huvudrätt,
sen blir det någon päron sak till efterrätt!
Sjukt god mat!
Imorgon fyller min mamma år
så då ska vi fira henne!
Men nu vill jag önska er en bra fortsättning på 2010!
Puss Ellen ♥













Fyrverkerier!
Nice Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0