Jullov!

Hej!
Asso shiit asso vad skönt det är att vi har jullov nu!
Men gud vad jag kommer sakna: Alma, Julia A, Linnéa, Fia B, Emma och Joy ♥
( förlåt om jag har glömt någon )
Om 2 dagar är det julafton och det ska bli sjukt med kul asso!
Så idag har jag och Julia A varit på stan med en hund som heter Linus
( Linus är inte Julias hund utan hon ska ta hand om den till typ nyår )
Jag handlade i allafall dom sista julklapparna idag
så det känns skönt att jag är klar.
Och nu för typ 15 min sen var jag och Julia A ute igen och tog vinter bilder
( några av bilderna kommer längre ner )
Ikväll så har jag inga större planer, lite mys med familjen troligen.
Ha det så bra Fia B som åkte till sthlm idag och Emma G som
åker till Piteå just nu, puss på er.
Ha det bra
Ellen ♥




Julia och Linus ♥




Jag och Linus ♥



Linus och Jag! ♥




Mee and Linus ♥




Julia och Linus ♥

Lite bilder av dagen.
I ♥ U Julia Ahlby!
Puss Ellen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0