Onsdag!

Heejsaan!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade ju våran sångsamling idag!
Det gick bra och det var jätte kul, men det känns sjukt konstigt att det är över nu
efter allt som vi hade planerat!
Men det var som sagt sjukt kul! fast jag och Joy hade det j*vligt stressigt
i sminket!
Fast det löste vi med våran grymma team work! haha
feel the ''TANT'' power!♥
Efter skolan var jag med Isaac♥ Johan och Oskar ( torsken )
till typ 15. 50.
Sen var det dags att träffa äckel Bernt på handbollsträningen, jag hade ( har ännu ) jätte ont i mitt
j*vla knä som jag är så grymt trött på!
Så träningen gick inte så bra för min del
men aja det får jag ta.
Nu sitter jag här och har precis slagit i stortån i sängen så halva nageln
är lös, det gör sjukt ont!
Men nu ska jag fixa lite mer med min nya header.
Så ha det bra.
Kraam! Ellen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0