Söndag

Helluw!
Jag hade inte tid att blogga mer igår för jag var med Isaac ♥ hela kvällen
men skit samma.
Idag har jag varit med Emma G en lite stund för vi kollade på innebandy,
sen fick jag ett sms av Joy som undrade om jag ville va med henne, Alma, Fia B och Julia A.
Och det ville jag såklart.
Så vid typ 13.35 tiden mötte jag dom vid Ica Visborg,
där vi handlade godis,
sen gick vi hem till Joy och pratade en liten stund.
Sen när klockan var typ 14.30 åkte vi till Ica Maxi för att kolla på
EMD och idolerna!
Det var fett nice och Olle var ofc bäst!
Nu har jag inga större planer för kvällen vad jag vet,
och imorgon är det skola igen :(
Men ha det bra!
Kröömizz Ellen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0