Tisdag!

Hej bloggen!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade idrott och sen städade vi hela klassrummet jobbigt
var det men det blev bra!
Efter skolan var jag med Isaac ♥ vi gjorde typ inget speciellt.
Vi åt typ choklad som jag och Moa fick av
1 an som vi har haft hela denna terminen typ.
Dom är så gulliga! ♥
Vi kommer få ha dom nästa termin också så det känns jätte kul!
Nu sitter jag här och tänker på vad jag ska köpa imorgon när jag och Julia A ska gå
på stan!
Har tänkt köpa dom sista julklapparna nu för det är ju
bara 3 dagar kvar!
Asso shiit asso vad det har gått snabbt!
I morgon har vi också julavslutning vid typ 09.00 tiden
sen går vi i skolan till typ 12 sen slutar vi!
Nice Nice!
Jag har tänkt att jag ska börja lägga upp dagens outfit nu
för vi har en bra systemkamera som är famlijens så jag kommer börja med det typ
idag men det kommer i ett annat inlägg.
Puss Ellen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0