Usel bloggning!

Heej bloggen!
Förlåt för en usel bloggning men min ursäckt är att jag inte har
haft tid helt enkelt, hemskt men så är det ibland.
Jag har i allafall haft en underbar jul!
Hoppas ni också har haft det!
Jag fick bl.a en ny mobil som heter xperia X8 ( bild kommer längre ner )
Sen fick jag ett par inomhus skor ( bild kommer )
En stickad Bondelid tröja från MQ.
Ett Thomas Sabo armband med en berlock ( bild kommer )
Och massa mer. 
Och idag så har vi lämnat David ( min älskade bror ) vid flyget,
det är så hemskt jag gråter ännu och kommer nog göra det länge till.
Han ska åka som en lite jorden runt resa,
han börjar i Australien och kommer avsluta resan i USA.
Han har inte bokat någon resa hem men han tror
han kommer i början av maj.
Fy vad hemskt för mig och min familj, men hoppas du
får ha det underbart David!
Puss I love you! ♥
Efter vi hade lämnat han åkte vi in till
stan och köpte ett par skor till mig,
det var svenska skor ( bild kommer )
Märket var Shepherd och dom kostade 1449.
Svarta var dom.

Jag och Emma Forsberg var och kollade på när vårat lag spelade
fotboll inomhus!
Efter det var jag med Isaac en stund.
Nu sitter jag här och väntar på att jag och mamma och pappa
ska åka till svenskaspels gym och träna!
Det ska bli skönt att få igång det där jäkla knät igen!

Nu kommer bilderna!



Min nya mobil!





Mina nya vinterskor!





Mina nya inomhus skor!





Jag har bara en berlock som är ett E.






Min älskade bror!
I ♥ U!

http://davvsen.blogspot.com/
 Min bror reseblogg!

Ha det bra! Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0