118800

Moshi moshi!
Haha jag frågade precis 118800 vilken kändis jag var lik och då fick jag till svar: Hej, du är sjukt lik Kiera Knightly fast ungefär 200 gånger snyggare, mycket smalare, mycket yngre men framför allt mycket sexigare. Kram från oss på 118800.
Hahaha höll på att garva ihjäl mej asså! :-D
Lika?
Btw, fråga i skolan ida mee och då fick jag det här svaret: Tja snygging. Det ser ut som att det gömmer sig en ung Natalie Portman bakom kameran! Du har otroligt vackra ögon precis som Natalie, med vältrimmade ögonbryn och en grymt snygg figur dessutom. Du är het som solen! Kramar från Peter på 118800. Ha en toppendag sötnos!
Hahah ännu roligare svar :-D
Vem är jag mest lik? :-O
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0