sometimes I just have fun

Hej kompisar!
Dålig uppdatering I know, men jag har inte haft tid!
Fredagen spenderade jag i bilen och i affärer!
IKEA Barkaby , Kista Galleria och ett shopping ställe i Barkaby :-)
Handla lite prylar där men pallar inte lägga upp bilder ida i allafall ...
Kom hem med båten i fredags natt vid typ 12.00, sen vare sova som gällde för min del!
Sen vare upp igen vid 09.30 dan efter för då skulle jag packa upp packningen från Åre och sen packa ner träningskläder till fotbollslägret som var från lörda till sönda, det har varit grymt kul!
Tack girls :-D
Just nu sitter jag här och softar!
Och pallar inte göra något annat ida heller :-)
Hoppas ni har haft en bra helg!
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0