fredag, lördag

Hej
Orkar inte blogga igår, va så sjukt trött osv..
Men jag tänkte berätta lite kort om min fredag och lördag nu ist.
Fredag: Åkte hem till Frida och vi lyssnade på massa musik innan vi åkte hem till Wall och träffade Wall och Anton L..Vi hade jätte trevligt och vi va nog hemma vid tolv kankse eller något..
Lördag: Vaknade vid typ elva, mamma och pappa hjälptes åt att fixa en hylla i mitt rum (bilder kommer) Fixade typ hela dan i mitt rum och rensade bort massa saker osv.. Sen åkte vi inte på stan och köpte en jul gran!! :D och lite småsaker till mitt rum.. Kokade knäck hela kvällen sen och snackade i telefon med Clara och Cassandra som va helt borta haha, ni är så underbara, älskar er!
Just nu: Sitter och kollar på tv, ska snart käka frulle! mamma och pappa är på Fårö och jag vet inte vad jag hittar på idag.!
Bilder:
Mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0