jo

Tjenare!
Min dag igår va sjukt najs, jag och Frida gick hem till Truls och va med Truls, Bambi, Edvin, Lina, Märtha och Felicia!
Vid typ elva gick Lina, Märtha och Felicia hem och då laddade vi hem paranormal activity 1. Vid typ två kom Truls föräldrar hem och då gick jag och Frida hem..
Vid typ halv tre kom Fridas föräldrar hem haha, vet inte hur jag ska säga detta med det va ganska underhållande..
Sen vid typ halv fyra la vi oss i sängen och kollade på bananer i pyamas hahaha!! sjukt bra! Tror vi somnade vid typ fyra eller något och vaknade vid typ halv elva av att Frida låg och sov på min rygg :o mitt lilla mongo! så jag är ganska sliten idag faktiskt!
Nu ska jag göra ett pepparkakshus så jag skriver senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0