Fix!

Tjollahopp!
Idag har jag varit med finaste --> www.joyze.blogg.se
Vi gick upp till affären och handlade tjock mat ;)
Sen gick vi hem till Joy och tjockade i oss de tillsammans med en god
kopp te och ett trevligt samtal!
Tack för en härlig dag gumman! ♥
PS: Bry dig inte om Idiot jäveln som har grova problem Joy!
Som ni kanske ser har jag fixat till min header!
Och jag har fått alla idér av
Joy!
Så tack igen! ♥
Just nu sitter jag och kollar på '' Halv åtta hos mig ''!
Och designar mina egna Converse som Joy även där
tipsade mig om! ;)
Converse sko!
'' Halv åtta hos mig ''
Nu hinner jag inte blogga mer så
ha det bra!
PussN ♥

Kommentarer
Postat av: J O Y

Hahah naaw <333

2011-02-22 @ 21:22:52
URL: http://joyz
Postat av: ELLOS!

Puss<3333

2011-02-23 @ 07:40:14
Postat av: Fanny ^^

Vart gjorde du det ? :)

2011-02-23 @ 16:56:34
URL: http://fannyjooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0