Dålig fantasi!

Hej!
Förlåt för en jätte dåligt uppdatering denna vecka.
Men jag har inte haft tid och på kvällarna har jag inte orkat!
Men i allafall har jag varit med kompisar
hela veckan.
Julia Ahlby, Clara Gottberg, Isaac, och sen skulle ja
va med Emma Forsberg men det blir nog någon dag nästa vecka.
Nu är jullovet slut!
Känns kul att träffa kompisarna igen men jobbigt
med alla läxor och sådannt.
Jag kommer ha fullt upp nästa vecka
också.
Bl.a ska jag ha fotbolls träning på måndag,
Tisdag ska jag va med antingen Isaac eller Julia Jovanovic,
Onsdag ska jag va med Frida Blom,
Torsdag har jag fotbolls träning,
Fredag ska jag va med antingen Isaac eller Julia Jovanovic.
Det beror på vem jag är med av dom på tisdag.
Så min vecka är redan ganska jobbig och sen kommer alla läxor på det också!
Hur ska jag hinna!?
Men jag får väll göra som mamma säger: PLANERA!

Igår och idag har det varit + grader igen!
Så snart är väll den jobbiga snön borta!
Hoppas jag!
Asso jag har inget emot snö i Åre eller i Sälen
men snö på Gotland är inte kul asso,
eller bara i början!

Idag ska jag va med Clara Gottberg så det ska bli kul!
( jag har tränat på svenska spel 3 gånger denna vecka så jag har så jäkla ont
i mitt knä nu asso! )
Men jag ska till sjukgymnasten imorgon och då ska
mamma med och höra vad sjukgymnasten säger och tycker
att vi ska göra!
För det har gjort ont sen i slutet av Augusti
och jag äter ännu Ipren varje dag!
Och det är 2 stora knölar där jag har ont så
det är något som inte är som det ska!
Men vi får se vad som
händer!

Ha en bra dag!
Puss Ellen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0