Fårö, Visby, Frankrike!

Hej, vaknade vid elva tiden idag... Dom senaste timmarna har jag och mamma handlat massa saker tills Frankrike! Sommni ser på rubriken så åker jag till Fårö idag och sen tar jag bussen hem på onsdag för att va med Frida! Sen på torsdag kommer mamma och pappa hem från Fårö och då ska vi packa till Frankrike hela dan! Sen på kvällen ska jag nog på fest tror jag! :-D och på fredag morgon går båten till Sthlm och senare på kvällen går planet till Frankrike! :-D så så ser mina dagar ut framöver! Juste när jag äri Frankrike så kommer jag inte kunna smsa tyvärr! Så från och med den 15 juli till den 26 juli kan ni inte nå mej på mobilen! Men jag kommer ha med Ipaden så jag kommer nog kunna blogga ibland tror jag! Men bloggar nog mer imorrn tror jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0