Friends all day

Hej, som de ser ut just nu så ska jag, Emma och Joy ha picnik (stavning) haha Bettan, Bosse och Khadidja ;-) Hahaha satan vad vi kommer flumma, känner de på mej redan nu! Just nu sitter jag och lyssnar på The edge of glory, fett bra låt ass!
Sen senare ska jag och typ fler tjejer hem till joy och snacka och kolla film typ! jätte mysigt :-D kommer inte hem förens typ halv tolv ikväll så kommer nog inte uppdatera mer idag, sen åker jag ju med sju båten imorrn :-D längtar!
Fast satan vad jag kommer sakna er alla!! :-O Men ni kan inte ha någon telefon kontakt med mej från och med nu på lördag t nästa måndag! kom ihåg de, för om ni messar mej kommer de kosta jätte mycket ;-)
Har inget mer att blogga om nu, komer nog kunna blogga när jag är i Frankrike för jag ska ta med Ipaden.. så jag uppdaterar så myckt jag kan! ni kommer få jätte mycket bilder sen oxå för vi ska ha med systemkameran och en digitalkamera ...
Men ha en trevlig dag!¨
Puss

Har inga bilder på mormors data så fick ta en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0