Home sweet home

Hej, är hemma nu efter att ha tillbringat nästan 6 dagar på Fårö i sommarstugan! Det är ju skönt att vara där men är rätt glad att jag hinner va hemma i någon dag nu innan jag åker, hinna säga hejdå till kompisarna osv..
Nu när jag har varit på Fårö har de ju blivit jätte dålig uppdatering men de är bara för att man nästan aldrig är inne och sitter vid laptopen liksom... men de jag har gjort dom här dagarna är att ha solat jätte myckt, har fått ganska mycket färg vilket glädjer mej :-D och sen har jag varit mycket med Tuva i mitt fotbollslag... vi har haft sjukt kul verkligen! hade jag inte haft henne under dom här dagarna vet jag inte vad jag skulle ha gjort!! :-P
Just nu så packar jag lite smått samtidigt som jag bloggar för er, ska sova vid min mormor och morfar inatt för mamma och pappa är ju ännu på Fårö! Imorrn ska jag va med Emma och Joy så vet inte hur myckt jag kommer uppdatera men jaja...
Bloggar när jag kan liksom!
Nu ska jag packa de sista sen ska jag hem till mina morföräldrar :-P Tagga match ikväll förestn, Sverige vs Japan ;-) snackar om fotbolls VM för damer asså! Sverige spelar ju semifinal ikväll vid typ kvart i nio eller om de var kvart i åtta :-O kommer inte ihåg men jaja, nu ser jag att dehär inlägget blev jätte långt och jag lovar att ingen kommer orka läsa de men skit samma... Ha en bra kväll!
Puss
Bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0