football in my heart

Hej, har haft en jätte mysig och rolig dag idag med min egen lilla Bettan/Emma :-D vi var på stan och jag köpte ett par shorts från cubus och en jätte fin ring från JC, jag kommer inte ihåg vad Emma köpte just nu men ni fårkolla på hennes blogg, där hon kanske har skrivit något om dagen och vad hon köpte :-P
Lägger upp bilder på vad jag köpte senare :-)
.
Träningen idag gick väl helt okej tror jag, juste jag och några andra ur mitt lag sa att vi kunde lira en div.2 match imorrn mot Dalhem bara för kul liksom så jag ska spela match imorrn vid typ 18.30 på Dalhem IP så kom gärna och kolla ;-)
Har inget mer att skriva nu så ha det bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0