Försök inte vara någon annan än dej själv!

Hej, sov ganska länge imorrse, har typ inte gjort så mycket idag, har varit och fikat med mamma och pappa, senare ska jag baka med Julia haha.. Vi misslyckas alltid när vi bakar men jaja hoppas vi inte gör de denna gång oxå :-P Senare ikväll vid halv 9 ska jag och David gå och se bio, vi ska se pirates of the caribbean i 3D så det blir nog kul!! :-D Just nu sitter jag och läser haha gör de hela tiden men jag har bara några sidor kvar tills jag har läst ut den, kommer fan bryta ihop när den är slut, då måste jag vänta i typ ett år till innan färgsättningen kommer!! :-O inte kul!! Men jaja nu ska jag fortsätta läsa så bloggar nog sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0