Så här ser veckorna framöver ut

Hej, tänkte bara att jag skulle skriva lite om mina veckor framöver, liksom hur dom kommer att se ut ... ;-) så de är väl bara att börja antar jag... :-P
v.25- måndag
tisdag- va med kompisar + fotbolls match
onsdag- sova + va med kompis/ kompisar
torsdag- gå på stan och fixa de sista kläderna till midsommarafton
fredag- midsommarafton = Björkhaga med massa trevligt folk
lördag- åka från Björkhaga till Fårö, ha middag på Fårö med min moster och några till
söndag- ?
v.26- måndag- va med någon kompis
tisdag- köpa present till pappa + packa inför fotbolls cup
onsdag- fira pappa + packa de allra sista
torsdag-åker på fotbolls cup i Skövde (stavning)
fredag- är på cup
lördag- är på cup
söndag- är på cup + kommer hem från Skövde vid 02.45 på natten
v.27- måndag- sova hela dan typ
tisdag- ?
onsdag- ?
trosdag- va med någon kompis
fredag- va med någon kompis
lördag- åka till Fårö tror jag
söndag- va på Fårö tror jag
v.28- måndag- va på Fårö tills typ torsdag eller onsdag
tisdag- va på Fårö
onsdag- va på Fårö + kankse åka hem från Fårö
torsdag- va i stan och packa för Frankrike
fredag- åker till sthlm och sen på kvällen till Frankrike
lördag- är i Cannes som ligger i Frankrike
söndag- Cannes
v.29- ÄR I CANNES HELA VECKAN
v.30- måndag- Cannes
tisdag- Cannes
onsdag- reser hem från Cannes och kommer till Sverige
torsdag- sova
fredag- ?
lördag- ?
söndag- ?
v.31- måndag- va med kompisar
tisdag- va med kompisar
onsdag- ?
torsdag- P18 CUP
fredag- P18 CUP
lördag- P18 CUP
söndag- P18 CUP
v.32+ v.33 Åka till sthlm i några dagar, annars vet jag inte + skolan börjar :-O
Här var mitt sommarlov 2011 i korthet... kan ju tillkomma lite saker men de är dehär jag vet än så länge :-)
Bloggar mer imorrn
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0