Aj

Hejsan svejsan! Just nu sitter jag här och kollar på Ullared , haha Morgan är ju bara för härlig asså! :-D Som ni ser på rubriken så har jag aj ont ;-) jag fick det när jag var inne i Peak performens butiken här i Åre! Då ramlar jag på deras glas golv rakt på svanskotan ! :-( aj vad ont det gjorde/ gör! Det måste ha sett jätte kul ut för jag gjorde värsta bananskals vurpan haha aja får skylla mej själv för det var ju lite klantigt ... Annars har jag bara åkt skidor hela dan, och ätit kanelbulle med varm choklad :-P Fan vad det är gott!! Hinner inte blogga mer nu för nu är pausen på Ullared slut ;-) ha det bra! Later

Kommentarer
Postat av: Lula

Saknar dig! <3 :)

2011-03-29 @ 16:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0