Bild bomb!

Hej kompisar!
Jag snacka nyss med Alma ♥ i telefonen för jag har precis installerat snapstrip , och då tänkte jag att jag skulle lägga upp några bilder på bloggen men det funka inte för jag vet inte vart bilder hamnar :-( och Alma hade ingen aning heller om vad som var fel...
Aja ni ska får lite andra bilder istället :-)
Bl.a. på massa kläder jag vill ha och på mej ( hade lite tråkigt idag efter skolan ) :-P
Just nu sitter jag här i lägenheten själv för mamma och pappa är ute och går ... jag lyssnar på massa musik bl.a. : alla som inte dansar, segertåget, bränner, hey baby mm ;-)
Ska nog packa lite också snart tror jag !
Morgon dag ser ut såhär: stan med Julia sen puma :-) blir nog nice nice :-D
Har nog inget mer att skriva nu så, ha en bra torsdag!
Puss o kram // Ellen!
BILD BOMB!
Bild bomb på kläder jag vill ha från HM!
Bilder på mej
OBS! jag hade tråkigt! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0