!?!

Tjosan Hejsan!
Idag har jag varit i skolan som vanligt!
Vi hade bl.a. idrott och data... :-)
När jag kom hem vid typ 14.00 så satte jag mej vid datan tillsammans med telefonen och en kopp te :-D
Snackade med www.joyze.blogg.se ( Joy ) ♥
Efter ett långt samtal satte jag mej vid datan igen och kollade på en massa kläder och skor jag NOG ska köpa ;-)
Från bl.a. Ginatricot, Hm, Zoovillage, Swedish Hasbeens, och Sportamore :-D
Joy tipsade mej om alla utan Hm och Gina ;-) ♥
Tack för det gömms ;-) ♥
Kommer bilder på allt jag NOG kommer få! :-D
För ett tag sen snackade jag med mamma, och hon sa: du får va hemma imorgon vid 14.00 för då kommer '' DHL ''
och lämnar ett paket som David ( min bror ) har skickat, det väger 7 kg...
Oj okej sa jag, samtidigt som jag blev sjukt nyfiken! :-P
Nu har jag inte tid att blogga mer för jag måste göra läxan :-(
Så ha det så bra!
PussN :-D ♥
Tröja :-)
Träskor :-)
Byxdress ;-)
Svea väska :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0