SOLSIDAN!

Tjenare mannen ;-)
Jag som ni ser på rubriken så taggar jag solsidan nu asso! :-D
Fan vad roligt det är, och tyvärr är det sista programet idag :'(
Iallafall så har jag varit på Fårö idag för att min älskade farfar fyller 75 år idag!
Grattis! :-D
Kom hem där någon gång vid 15.30 tiden och då var jag med Julia en stund :-)
När hon gick hem så åkte mamma och jag och tvättade bilen och handlade mat...
Till middag åt vi tahi mat, fett gott asso! :-D
Sen efter maten har jag bara suttit framför datan, är inne på fb och chattar med massa underbart folk, och speciellt en kille som jag verkligen är sjukt kär i ...
Men det är en annan femma så det behöver jag inte snacka mer om ;-)
Imorgon bitti har JAG sovmorgon till typ 8 för jag ska till sjukhuset imorgon med mitt knä...
Får se vad som händer och fötter där ;-)
Nu har jag iallafall börjat nedräkningen till resan till Åre nu på lördag!
Längtar som tusan :-D
Men kommer såklart sakna alla mina underbara kompisar här hemma ...
Så ta hand om er nu!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0