I was born this way

Hejhej
Idag har jag varit i skolan som vanilgt, de var en ganska soft dag
idag faktiskt så det var ju skönt ... men vi har ju så jäkla mycket läxor då
så det kanske är därför vi inte har så mycket jobb i skolan ...?
Men aja, just nu sitter jag och kollar på lite bilder från förra sommaren, när vi var i sommarstugan på Fårö, så det kommer en jätte fin sommar bild sen längre ner...
Juste, min klass kompis Moa ska få en hund i helgen tydligen, haha hon har läst
hundböcker hela dan i skolan idag den lilla sötisen ...
Rasen heter tydligen, Toypudel och sen var det någon mer ras oxå men den kommer jag inte ihåg ...
Tror det är en av dom hundarna men är inte säker ..
Aja, har typ inget mer att blogga om nu, ha det bra
En av alla blider från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0