music in my heart

Hej på er :-)
För en gångs skulle så stämmer rubriken in på texten haha, nej men har typ precis städat lite i mitt rum och nu sitter jag och lyssnar på musik och laddar över musik till Ipoden.. :-) kul liv jag har :-P
Ska nog inte göra något speciellt ikväll som det ser ut just nu, har ju inte tränat ikväll för jag är förkyld :-O inte bra asså, vi åker ju fan på klassresa om exakt en vecka idag så får fan inte bli sjuk nu asså! men det är ju på bättringsvägen i alla fall, hade ju typ feber igår och typ idag mitt på dagen men nu har jag inte ont i huvudet och är inte snorig heller för den delen så tror nog jag är helt frisk imorrn eller i alla fall på lördag :-)
Jag har märkt att mina inlägg alltid blir så långa :-O inte bra för folket orkar ju typ inte läsa det då haha så jag lovar att bättra mej ;-) så det är nog bäst om jag slutar nu! :-D
Bloggar nog snart igen!
Puss
Random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0