My heart is refusing me

Hejhej
Idag har jag varit i skolan som vanligt dåra ... vi hade typ idrott och såg på massa filmer, och Jonte den jäveln sparka på mina byxor hela tiden så dom blev smutsiga :-O inte snällt...
Aja, annars har jag inte gjort något typ efter skolan, skulle ha varit med Jenna men jag skulle på träning så jag skulle inte hinna va med henne alls länge... trist men vi får ta de en annan dag...
Träningen gick bra, men satan vad trött jag är nu asså! :-O helt sjukt ...
Men de är väll ett bevis på att man har jobbat eller? Just nu gör jag typ inget, tar de lite lugnt bara och smsar med folk...
Har inga planer inför kvällen, ska nog bara kolla tv tror jag... hoppas ni får en trevlig kväll!
Kom hem nu broder! ♥ saknar dej olagligt mycket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0