Någonting

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan som vanilgt, hände typ inte så mycket ... :-)
Aja annars så har jag varit på fotbollsträning, satan vad kallt det var :-O inte bra asså!! träningen gick väll bra tror jag, annars så fick jag redan på att jag ska lira match mot Stenkyrka på fedag vid typ 18.30 :-D första matchen för mej sen jag skada knät i augusti 2010 ... hoppas knät pallar dåra :-)
Just nu sitter jag och smsar och kollar på tv, juste jag håller på med en önskelista oxå, fyller ju år snart *bilnk* den 3 juni men aja, ganske snart i allafall ;-) haha ni ska få se lite av det jag har kommit på än så länge ...
Vi ska ju på klassresa när jag fyller år buuuh :-( inte kul!!! men sånt är livet ;-) vi åker ju snart fofan :-D vi åker den 2-4 juni, har en mysko kännsla över vad som kommer ske då men aja.... hahah
Nej men nu pallar jag inte skriva mer, så ha en bra kväll, nu kommer det bilder... :-)
kärlek till dey Kenza! älskar dina ringar! :-*
Ännu en Kenza ring..
Den rutiga vill jag ha ...
Massa pengar!!!
Spa behandling :-P
Massor av KLÄDER!
Ja det är typ de jag vet nu, kommer säker komma på massa fler prylar ;-)
Bloggar inget mer sen så säger godnatt nu :-)
Puss
Gammal bild på mej och Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0