Thank you lord, thank you all, I'm coming home

Hej
Idag har jag varit i skolan som vanligt dåra, fast det har inte varit en vanlig dag! för vid typ 9.40 cyklade vi ner till söderport, sen skulle vi gå gemensamt ner till Fornsalen och typ få en guidad tur av någon skåning som hette Mats ...
det var ur tråkigt att gå den där turen enligt mej men aja... plus att jag har jätte ont i knäna sen matchen igår ( resultatet kommer längre ner ) vi var typ tillbaka i skolan vid 12 sen hade vi rast till typ 12.50...
Vi fick även reda på klasserna till 7:an idag :-D jag blev faktiskt jätte glad! fast jag kommer inte få läsa franska för det var för några som ville läsa det :-( jag ska i allafall gå i 71... jag ska bl.a. få gå med Clara Eriksson, Cassandra Hammarström, Alice Söderholm, Ruth Viinikka med flera ...
Haha blev löjligt glad över att komma med dom asså :-P
Annars slutade vi vanlig tid idag 13.50 så nu är jag hemma, ska nog göra läxan om ett tag ..
Jag lira ju match igår ute i typ Fardhem? hatar de stället på något sätt..? aja vi förlora med 4-2 men vi gjorde en grym första halvlek så det ska vi vara stolta över tjejer.. jag gjorde våra 2 mål igår så är väll ganska nöjd med min insats ändå.. :-)
Jag lovade ju att blogga om lite allt möjligt idag så jag får väll ta och göra det nu ... har tänkt att blogga lite om min önskelista, fyller ju snart år ;-) *blink* haha så det kommer lite bilder längre ner... annars vet jag inte vad jag ska blogga om mer idag, ni får ge mej tips!! men nu kommer i allafall önskelistan... :-)
Vet inte om jag vill ha en systemkamera eftersom vi redan har en i familjen men kanske... :-)
A de är väll typ de jag önskar mej, eller det jag vet nu i allafall, ingen idé att önska sej en resa som jag brukar göra varje år och även brukar få varje år för att jag fyller ju år på klassresan och sen vecka 29 åker vi till Frankrike, sen i höst ska vi till USA så det blir ganska mycker resande ändå för min del... sen ska jag ju absolut upp till Sthlm i sommar och gå på Grönan och lite sånt men det är ju bara små resor ;-)
Har inget mer att blogga om nu, måste göra läxan! bloggar kanske mer sen för jag kan inte träna ikväll för jag knappt kan gå :-( men får se, bloggar troligen mer sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0