varför måste man skriva en rubrik?

Hejhej alla söta bloggläsare :-)
Jag suger på att blogga, jag vet, men jag orkar bara inte ibland och ibland hinner jag inte med de :-O så det är nog bäst att jag säger: jag bloggar när jag har tid och lust!
Idag när jag loggade in så såg jag att jag har ett nytt besöks rekord ( unika tittare elr vad de nu heter ) 20 stycken!! jag belv jätte glad! så tack alla som läser min blogg! :-D
Vet inte vad jag ska göra annars idag, kanske skulle va lite med Joy men får se :-)
Igår var de valborg... jag såg inte på någon eld elr vad man nu kallar de ;-) jag var i södervärnshallen med Emma hela dan igår och kollade på när folk dansade :-D  jätte skujjigt faktiskt! :-D
Emma och jag tog lite bilder som jag tänkt lägga upp oxå :-)
Sen vid typ 18 gick jag och mina parents till min moster Ingela och hennes man Hasse :-) vi åt grillat kött och klyftpotatis med mera hahah :-P
Sen såg vi typ bara på tv och tog det lugnt ;-)
I fredags var jag med Emma och Julia, vi såg på en film som hette typ: Mr Woodcock. den var faktiskt ganska bra enligt mej :-)
Haha vad han gör med basketbollarna på den bilden har jag ingen aning om :-P
Har annars typ inget mer att skriva nu så, ha det bra!
Dans grejen i lördags...
Nu kommer det en blandning mella lite gammlare bilder och bilder från i lördags ...
Coolingar
Lycklig tjej
-
Strålkastare på mina skor ...
Fin stämpel...
-
-
-
Sko
Majbrasa ...
Stenar
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0