gråter

Hej, kom hem från skolan för ett tag sen, började typ gråta idag mitt på en lektion när jag tänkte på David, sååå pinsamt men vafan ska jag göra? jag sprang ut ur klassrummet och såg min älskling Frida så jagtyp kastar mej på henne så ingen ska se att jag gråter.. alla trodde typ att jag hade ramlat och typ brutit benet... under sista lektionen hade jag värsta diskutionen med våran vikarie som undervisar i religion, han försöker typ få oss att tro att Gud finns men jag vägrar att tro på det så vi typ diskuterade om det as länge hahaha, fett kul..
Jaja, nu sitter jag och kollar tv och sörjer! Min fredag är ju i alla fall förstörd! har inget planerat inför kvällen och jag vill nog inte göra något ikväll heller, bara vara hemma och söja haha.. skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0