Underbara människor i min närhet

Clara Erikson, Clara Nilsson, Frida Blom, Ruth Viinikka, Diana Kasselbäck, Maja Gillros, Elias Bambi Hernandez, Jonathan Wall, Joel Sundsrtand, Fanny Lövgren och Clara Jakobsson ni är underbara!! Pussar till er! Efter skolan idag gick jag, Ruth, Diana, bambi, Frida, Clara, Clara, Maja hem till mej och käkade pannkakor! *Mums* efter de gick vi ut och lekte i lekparken hihi ;) sen mötte vi Joel och Wall på stan och satt på donken med dom! Sen skulle killarna ha träning så då sa vi hejdå till dom! Frida och jag gick typ samtidigt som killarna så jag kom hem för typ tjugo minuter sen.. Så nu sitter jag här och tar de lugnt! Bloggar senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0