mina åsnor

Hej vänner!
Idag är det 2012 för er som inte visste det. Jag gick från Frida och Fanny vid typ tio imorse för att fira mamma..
Igår så träffade vi Bambi och Wall, vi satt i Fridas uterum och knäckte nötter haha, nej men vi hade det jätte mysigt!
Vid typ tjugo i tolv så började vi göra nyårslöften..
När klockan va tolv så sprang vi ut med en flaska champagne, haha och när jag skulle öppna den flög korken in på Fridas grannes gård och när vi kollade dit typ fem minuter senare så stod grannen där och kollade på oss hahahha omg!!
Fanny har tagit lite bilder också så jag lägger ut dom när hon har lagt ut dom!
När vi hade lagt oss alla tre i Fridas lilla säng så börjde Fanny och Frida sjunga allsång tillsammans och asså fyfan, det var hemskt, dom sjöng säkert till halv fyra eller något, och efter ett tag fick jag seriöst damp eftersom jag skulle gå upp vid halv tio så därför sparkde jag till dom så hårt jag kunde och sen typ skrek åt dom att hålla käften, men tyvärr så lyssnade inte mina åsnor på det -.-
Vaknade av att dom låg och sparkade ner mig på golvet (när dom sov) och när jag kom upp från golvet hade dom lagt sig över hela sängen så att jag inte hade någonstans att ligga, jävla idioter asså, fifan!
Vid typ tio när jag gick hem var det snö ute och solen sken! Mysigt!
Nu har jag firat mamma och gästerna kommer vid fyra tror jag! skriver mer senare om jag hinner! Pussss
Älskar er åsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0