Header!

Hejj!
Äntligen är jag klar med min header, jag har jobbat jätte mycket
med den för att få det bra, för jag är ju så dålig på
sådannt men aja.
I allafall så här jag varit på Södervärn idag med min klass,
dom andra skolorna som var där ( bara 6 orna på varje skolan )
var : Gråbo, Värterhejde, TerraNova, Stenkyrka tror inte det var någon mer klass
i allafall.
Vi började klockan 8.50 och slutade klockan 12.30 fett nice
asso!
Vi fick prova på alla dom olika språken som är:
italienska, spanska, tyska och franska.
Jag funderar mellan italienska, franska och kanske spanska men troligen inte spanska.
Nu har jag inga större planer för dagen men
jag kanske ska va med någon.
Ha det bra!
Kraam Ellen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0