5 days

Moshi moshi!
Har inte bloggat på 5 dagar :-O sorry men lovar att bli bättre nu när skolan har dragit igång igen ... :-)
I fredags var jag med älskade Ruth :-D vi träffades på bussationen vid 12 tiden, sen gick vi och köpte en glass på coop sen gick vi hem till mej och snackade ;-) Tack för en mysig dag! Älskarey :-*
I lördags åkte jag ut till Fårö och va där fram till i måndags ... så där finns det inget kul att göra mer än att sola och smsa med folk, så det var det enda jag gjorde typ haha ;-)
I måndags åket jag hem från Fårö för att träna fotboll, det var jätte varmt att träna men ändå kul såklart! :-)
Idag är det tisdag och jag har varit i skolan som vanligt igen, tråkigt med skola men kul att träffa kompisarna igen :-) ska nog inte göra något speciellt idag vad jag vet, imorgon ska vi med skolan till Svajde ( stavning ) och ha en orienterings dag ;-) inget man ser fram emot direkt men aja ... bättre än matte i allafall ;-)
Nu är det inte så långt kvar tills min bror kommer hem ( längtar som fan efter han! ) länk till hans resebogg  http://davvsen.blogspot.com/, hehe inte så intresant för er men aja ;-)
Bloggar nog sen eller kanske :-)
Puss
Gammal blid från London 2010 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0