Boys, boys, boys

Moshi moshi! Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade bl.a. idrott :-) När jag kom hem från skolan var ännu hantverkaren här ( vi gör om vårt badrum ) så jag kunde inte se på tv för han har n massa ljud för sej haha ;-) misstolk på den ;-) aja, så jag satte mej vid datan och gjorde läxan ... Sen vid 17.00 vare f- träning , den gick helt okej men har ännu ont i min svanskota ...:-( Men det känndes jätte skönt för det var första utomhus träning för i år , eller asså på riktigt gräs :-D Kom på att jag glömde lägga in gårdagens looki look men aja det får gå :-P Just nu sitter jag här och softar framför tv:n :-) Ja juste, som ni ser på rubriken äre boys i mitt huvud just nu ;-) haha lite jobbigt men aja :-P Har inget mer att blogga om nu men hare bra! Bloggar inget mer idag så säger god natt nu :-) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0