love is in the air

Moshi moshi! Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade bl.a. slöjd... Jag blir typ klar med min skål nästa gång ;-) Aja iallafall så gör jag typ inget nu ... är så jävla godis sugen asså :-O är fan läskigt hur man kan kan va så sugen på något asså :-O Men aja sånt är livet , på tal om något helt annat så är det snart lov !!! :-D fan vad skönt! Föresten så ska jag kanske in till stan och köpa en skin jacka och ett par converse i skin men får se om mamma orkar det när hon slutar... Vi har ingen f- träning ida för det skulle typ bli storm och regn sa våra tränare men jag vene det ser inte ut som det nu i allafall men aja :-) Har inget mer att blogga om nu så jag bloggar mer senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0