New Shoes

Moshi moshi bloggen!
Ida har jag varit i skolan som vanligt, vi hade bl.a. datan, och massa matte :-O
Sen efter skolan cykla jag och Julia in till staden haha ;-) Vi fikade på Ringduvan som det hette förut men nu heter det tydligen '' Fiket Österport '' :-D dom hade gjort om där inne, så vi satte oss i en soffa och tjockade oss med en cola som vi dela på och sen åt jag en macaron med vit choklad fyllning :-P och Julia åt bara en vanlig chokladboll :-) Medans vi satt där i vår soffa var det typ 2 stycken vuxna tjejer som satt och gjorde ett manus eller något tror jag, hahah så vi höll på att börja skratta ibland när dom sa något kul och det gjorde dom ganska ofta så det blev lite jobbigt där men aja hahah :-D sen satt vi/mest jag, och snackade i telefon haha var rätt kul de oxå :-P
Efer vi fikade började vi vår shupping runda haha ;-) jag handlade en bikini överdel och Julia bytte ett linne som hon hade köpt igår men som var för stort ... :-)
Sen mötte vi Ruth, Diana, Clara, Lukas, Jonte och August i typ coop gallerian ;-) så då hälsa vi på dom sen cykla vi typ hem...
När jag kom hem så var mitt hår lockigt även fast jag platta det innan jag gick till skolan :-O A så då var jag tvungen att platta det igen ( plattången är min bästa vän ;-) ) sen kom pappa och hämtade mej för jag skulle köpa skor :-D
Så då åkte vi in till stan igen och köpte ett par skor, bild kommer längre ner...
Så nu har jag precis ätit och ska fixa läxan och smsa med roligt folk... ;-)
Hoppas ni har haft en lika rolig dag som jag... :-)
Bloggar nog inget mer ikväll så säger god natt nu!
Ha det bra!
Puss
Någon random plattång från nätet... ;-)
Dom skorna, Nike Blazer Mid MTR Women's Shoe, 1000 kr :-)
Världens goaste kaka! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0