ny

Moshi moshi!
Ida har jag varit ute i Roma med Alicia och Emma!
Vi skulle hoppa av vid ''pressbyrån'' i Roma för där skulle Jocke möta upp oss men vi hoppa av typ 1 km innan haha så vi fick gå typ till skolan där Jocke fick möta oss istället ;-)
Hahah dom hade precis gödslat i typ hela Roma så det stank verkligen! jag kunde verkligen inte andas :-P fy satan vad vi garva ;-) sen när Jocke kom va vi men han ett tag, sen kom hans kompis som vi först inte visste vem det var men sen kom jag på att det var Elias Hederstedt haha ;-)
Sen när vi skulle hem så kom aldrig bussen så det slutade med att Emmas pappa fick komma och hämta oss haha :-P
Så det var min dag ida ;-)
Som ni kanske ser har jag fixa en ny header hoppas ni gillar den! :-D
Bloggar mer imorgon !
Puss

Kommentarer
Postat av: J O Y

härmapee!

2011-04-17 @ 23:10:14
URL: http://joyze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0