Rubrik?

Moshi moshi!
Ida har jag varit i skolan som vanligt, vi hade bl.a. idrott och sen hade 4B '' sångsamling '' dom hade typ härmat allt vi gjorde när vi hade vår men aja så kan det gå ibland ;-)
När jag kom hem så såg jag att hantverkarna typ hade gjort klart vårat badrum! :-D det var bara '' duschväggen '' som skulle upp sa han... ¨Haha det där folk säger med att rörmockare ( stavning ) alltid visar kallingarna när dom arbetar är verkligen sant haha :-D :-P
Aja nu ska jag väll typ göra läxan och sen har f- träning :-D , just nu är det jävligt molnigt ute så får se om det klarnar annars kan det bli svårt att se fotbollen ;-)
Juste , nu är det typ bara en månda kvar tills Davvsen kommer hem! LÄNGTAR! :-D
Men bloggar mer sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0