SOMMAR

Hejhej folk :-)
Bloggade inget igår för att jag hade f-träning, kollade på Real-Barcelona och snackade med Davvsen via Skype :-D
Har inte sett min bror ''live'' sen 27 december :-O så var jätte glad över att se honom :-D
Gjorde typ inget speciellt igår heller, eller jo jag va med Joy en lite stund efter skolan men annars så gjorde jag inget annat än det som står längre upp ;-)
Idag däremot hare hänt massor med skojsiga grejer :-) vi har bl.a. varit på Fornsalen eller va de nu heter, och sett på ''handikappade'' som spelade teater :-O det enda som var bra med att vi var där idag var att: man fick saft och jätte goa bullar ;-) och att vi fick sovmorgon :-D haha det var en tjej som var '' handikappad '' hon gick runt i cirklar hela tiden och höll i en sten i varje hand :-O hon var jätte skum hahahah :-D
Annars har jag haft slöjd och jag och Frida flummade oss som vanligt, denna gång har jag och Frida bara målat på olika trä saker hahahahha, jag hatar träslöjd! så jäkla tråkigt! :-O
Efter skolan gick jag och ''Jenna'' in till stan, jätte trevligt :-) jag köpte en jeansjacka och Jenna köpte en klocka :-)
När jag kom hem från stan hade jag skit brottom för jag skulle på f-träning, så jag bytte typ om på 5 minuter :-O och sen stack jag iväg... när jag var vid typ '' ica visborg '' kom min lärare och hennes man i en bil, och jag använder inte hjälm... och hon får typ damp om man inte gör det så vi får se vad hon säger imorrn ;-)
Haha aja...
När jag var påväg hem från träningen så kom POLISEN :-O haha dom såg ju då såklart att jag inte hade hjälm så då vände dom bilen och började köra efter mej ... men jag som är så smart dåra ;-) körde ju såklart in på värast krokiga vägen så dom inte skulle kunna hitta mej ;-) haha sen så sprang jag in med cykeln i mitt cykelföråd och stod där i 5 minuter typ :-O haha så jag blev inte tagen som tur var hahah :-D
Aja har inget mer att skriva nu så: see you later alligator ;-)
Pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0