Klippt

Dagen idag med frida har varit underbar! Med mycket skratt som vanligt! Älskar dej friden :) Frida kom till mej vid tolv tiden, då gick vi ner till nyans direkt.. När vi kom fram va de trettio minuter kvar innan jag skulle klippa mej så vi satt oss på en bänk bredvid en rabatt och massa getingar, ni kan ju gissa vad som hände, jo jag blev ju såklart stucken i nacken, suck! Fan vad ont de gjorde asså, har typ bara blivit stucken en gång innan så hade typ glömt bort hur de kändes :o Karolina ( som min frisör heter ) klippte håret precis som jag vill ha de, hn är så underbart duktig på att klippa!! Helt sjukt! :) Blid kommer imorrn! När jag hade klippt mej så gick vi hem till mej och laga pannkakor och herrejävlar vad goda som blev! Vid fyra tiden så gick vi och hämtade Fridas lillebror Filip på dagis och sen följde jag dom hem. Vid fem så vare träning, så kom hem för typ 2 timmar sen.. Just nu ser jag på tv.. Men vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0