Ojskii pojskii

Dagen har varit jätte kul! Har fått schema och massa andra prylar! När skolan slutade vid ett så gick jag, Frida, Clara j, Clara e, Johanna, truls, Fanny, Diana, Ruth, August, Lukas h, Edvin, Maja g, cassie, Stina, Ebba, bambi, Lukas o och Ali, in till stan där vi mötte upp Jonte Wall, kader, Hannes, vilmer. Sen va vi allaihopa till typ fem tror jag.. Vid typ kvart över fem gick jag, johanna och Frida hem.. På hemvägen mötte vi Hampus i, Simon, emilia, Pablo, och Lukas o.. Nu sitter jag här och softar och tänker på hur jävla grymma vänner jag har!! :) Ni är verkligen guld värda! Tror inte jag bloggar mer ikväll så ha de bra! ( ni får stå ut med att inläggen blir bildlösa, orkar inte sätta igång min bärbara data, så skönt att bara ta iPaden, så smidigt liksom! Men jag lovar att ni ska få bilder framöver! ) ;) Vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0