jag saknar dig

Hej, idag va det ganska soft i skolan, vi såg på bio med alla sjuor på söderv. vi såg "jag saknar dig". Började gråta precis lika mycket idag även fast jag har sett den fyra gånger innan..*suck*
Käkade på donken tillsammans med Frida, Johanna, Fanny, Clara och Jennifer och sen flummade vi oss tillbaka till skolan.
Slutade halv fyraoch vid fem drog jag och Emma till träningen.. Mådde sjuk illa hela träningen och mår typ skit nu också, tror fan att jag är sjuk.. Men jaja, måste till skolan imorrn för vi har simning på solbergabadet..
Ska gå och lägga mig jätte tidigt ikväll för jag har inte sovit många timmar i helgen så är helt förstörd osv..
Nu ska jag kolla på tv.. Skriver imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0