så jävla najs

14/12 = otursdag!

Hej, har haft en väldigt konstig dag idag! det började med att mamma hade tagit min tröja som jag skulle ha på mig och lagt typ alla mina kläder i tvätten, så jag kom nästan försent till skolan.
Vid lunchen så gick jag rakt in i två killar i nian..
Efter lunchen halkade jag i koridoren när massa folk såg..
När vi slutade sista lektionen och kom ut i koridoren igen var det någon som hade spytt så det stank spya i hela huset!!! sjukt äckligt!!
Och när jag kom hem så var David hemma!!! Jisses vad glad jag blev!! Han åker tyvärr iväg igen på fredag..
Så ni kanske fattar att min dag inte har varit som den brukar.. Men jaja, ska slå in julklappar nu! skriver sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0