Trevligt

Hej, igår var jag med Frida, Wall, Elias, David och Clara. Vi hade jätte roligt. Vi lekte kurragömma hemma hos mig och lyssnade på musik och var allmänt busiga :') Sen drog alla utom Frida hem och hon sov även här. Vi såg på the grudge 3 som var sjuuuuuuuuuuuuukt läskig (jag såg inget typ, var jätterädd :'( ) Frida var jätte modig och såg nästan hela :) Sen blev jag på flummhumör och kittlade frida, jag var inte snäll... Vi var uppe till halv 4 typ. Idag kom mamma och pappa hem på morgonen, och de visste inte att vi sov här, vi fick skynda oss som fan! 

Idag ska jag och Frida och Fanny fira nyår hemma hos Frida! Ska bli asroligt. Nu ska jag visa bilder på mina nya jeans.
Assååååååååååww, mina nya jeans asså, sååå snyggahhh! Hewwwj dåååw bloggiiiishen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0