Fredags Mys!

Hej bloggen!
Förlåt för usel bloggning men jag har inte haft lust, ork
eller tid!

Men nu har jag det!

Just nu sitter jag här och tjockar mig!
Orkar inte göra något asså!
Fy fan vad man är trött efter en hel skol vecka!

Men i allafall så ska jag till puma ikväll med Julia , Emilia, Emma och Amanda!
Kommer nog bli fett med nice ;)

Imorgon Lördag!
Imorgon så ska jag och mamma in till stan
och fixa lite saker till mitt knä!

Bl.a. en sula som ska ''stabbilisera'' mitt knä :P

Juste det glömde jag att säga,
idag fick vi hem papper om sjuan som vi ska
fylla i, dom handlade om vad man ska välja för språk och vilken slöjd man ska ha.
Jag ska ha textil slöjd men vet inte vilket språk
jag ska välja :(
Franska eller Italienska!
Måste snacka med mamma om vad hon tycker !

Nu är det bara 8 dar kvar tills jag och
mamma åker till Sthlm!
Fan vad jag LÄNGTAR asso!

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

Ha en super kväll nu!
( för det ska jag ha haha )

Puss Ellen! ♥



France



or


Italy



?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0