Girlsen!

TjollaHopp TjollaHej!
Idag har jag varit i skolan som vanligt!
4 A hade typ ''sångsamling'' today!
Den var helt okej!
Efter skolan var jag mee Moa och Joy
Jag gjorde VÄRLDENS gooaste kladdkaka ;)!
Fan vad grym jag är asso!
Sen när vi satt och åt kolla vi på gamla foton på mig när jag var
mini!
Haha efter det gick vi ut på min balkong och spelade in
Khadije filmer, och såklart
var Joy Khadije haha!
Fan vad kul det var jag grava fan nästan ihjäl mig!
Thanke för en jätte mysig dag tjejer!
Love u! ♥
Jag var med på handbollsträningen idag också vid 17.00
det var kul att jag äntligen
kunde få va med klokt!
Så nu sitter jag här med en turban i håret och tjockar mig, framför
fb och musik!
Ha det så bra
PussN ♥
(Joys bild)

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är mycket sötare en mig på bilden :D <333

2011-02-23 @ 20:44:39
URL: http://gustafssonmoa.blogg.se/
Postat av: Ellen!

Nej det är jag inte! det är du som är söt på den bilden! <333 :D

2011-02-24 @ 16:11:09
URL: http://mlaeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0