Fredag!

Hej bloggen!
Idag är det fredag!
Så jävla skönt att slippa göra alla jäkla läxor så man inte får
va med kompisar!
Som igår t.x.e då hann jag knappt gå på stan i
40 min för jag skulle plugga!
Helt sjukt tråkigt!
Men vi i klassen ska jag snacka med Mary så
vi får se om det blir bättre!
Idag har jag ju varit i skolan som vanligt!
Men det som var posetift var att det var sista dagen för mig och Jonte
i köket!
Skönt att man har blivit av med det nu i alla fall!
http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA
Ikväll ska jag på puma med Lovisa Eklöf och Julia Jovanovic!
And I got a feeling that tonight´s gonna be a good night.
Förra fredan var det i alla fall sjukt kul!
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik,
och dricker te!
Men nu måste jag gå!
Ha det bra!
Puss Ellen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0