Onsdag!

Hejsan svejsan!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, fast
det var ingen normal skoldag!

Vi började vid 8.30 för vi skulle ha badminton
på P18.
Sen gick vi tillbaka till skolan till ca 10.15,
då hade tjejerna tjejsnack om kroppen
med skolsköterskan.
Vi fick en binda, en kondom och 3 tamponger av henne!
Haha fy fan vad vi garva asso!
xD

Sen hade jag och Jonte den där jävla mat saken!

Sen hade tjejerna idrott den sista timmen,
 för vi hade ju tjejsnack på vår idrottstimme.
Sen slutade vi typ vid 13.30!
Fett nice dag!

Nu sitter jag här och pluggar!

Jag tror fan att vår lärare har fått fantt!!
För vi har så jävla mycket läxor!
Helt sjukt!
Hon fattar inte att vi
har ett liv!
Vi i klassen planerar att ta upp det på nästa klassråd!
Vi hinner inte va med kompisar och vi hinner inte med våra
idrotter på vårann fritid!

På tal om något helt annat så
älskar jag att snön snart har smält bort!
Fett nice!

Ha det bra!
Puss Ellen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0