Snöstorm!

Hej bloggen!
Idag har jag inte gjort så mycket ännu
men jag ska snart va med Julia ♥
Jag var nyss vid min mormor och morfar
och fikade, mums!
Jag åt en ''prinsessbakelse''
den var grymt god asso!
Igår kväll pratade jag med Davvsen
via Skype.
Han hade gått upp tidigt och gått ner till Bondi Beatch
för att surfa.
Skönt sätt att vakna på asso!
Är så avis på dig!
Vilken bananas snöstorm det är ute just nu!
Inte alls mysigt att vara ute men om man får sitta inne är det lugnt!
Får se om jag och Julia tar oss ut sen ikväll och går med
Linus.
Juste, jag har precis beställte hem massa nya vårkläder också,
känner verkligen kännslan av vår och sommar.
Vill ha bort snön nu!!
Men nu smsar nog Julia mig snart att hon
är klar med sin stor städning.
Så ha det så bra!
Puss Ellen! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0