Frankrike resa 2011

Hej igen! Oj nu va de länge sen jag blogga men nu när jag har varit i väg har jag inte haft tid att blogga, vi har gjort saker 24/7.. Tror inte jag ska skriva allt jag har gjort i text för då kommer ni aldrig orka med att läsa de så jag lägger upp bilder ist... Vill bara säga att mina 13 dagar i Cannes och Nice har varit fantastiska! I ♥ France.






































































De va en jätte stor fest i Cannes..




















De årliga fyrverkeriet i Cannes


Jävligt go glass.


I Nice.

































































Dehär va bara en bråkdel av alla bilder vi har tagit..
Fler bilder kommer nog upp på fb men inte idag, idag ska jag bara va hemma och
ta det lugnt för jag är så trött, men jag finns på mobilen!
Ha de bra!
Puss'

'' Kärleken är som ett gummiband, när den ena släpper får den andra ta smällen '' Citat by Linnea Carlsson Pettersson!


Kommentarer
Postat av: Ruth

Gillar bilderna så otroligt och din bikinirand, man blir ju helt avis för sjutton! Kärlek till dig älskling! <3

2011-07-31 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0